ماجرای « عطیه » آقای موسوی تبریزی

يکشنبه 02/11/1384
چندی پیش حجت الاسلام سیدحسین موسوی تبریزی در گفتگو با سایتی منتسب به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه قم ، آیت الله مصباح را که در حج به سر می برد، به مناظره طلبید.

یکی از فعالین حوزه علمیه قم به خبرنگار سایت"عارف نیوز"گفت: خوب بود حجت الاسلام موسوی تبریزی، این اعلام مناظره را زمانی اعلام می کرد که آقای مصباح در سفر حج نباشند و این امکان فراهم می شد تا وزانت علمی آقای تبریزی مشخص شود. نه اینکه با هو، جنجال و تبلیغات بخواهیم خود را در حد بالایی از وزانت علمی تصور نماییم.
وی افزود: البته این « عطیه » الهی است که فردی که زمانی با دستور امام از تمامی مسؤولیتها عزل شد اکنون حامی اندیشه های امام ( ره ) شده است.
وی در این خصوص توضیح داد : در سال 60 که آقای موسوی تبریزی، دادستان کل انقلاب بود گزارشات مختلفی از برخی مسایل مالی و روابط نامناسب اخلاقی وی به گوش می رسید که بر همین اساس امام ( ره ) گروهی از قضات با تجربه را مأمور رسیدگی کرد بعد از بررسی، مشخص شد که وی از مسایل مالی « بهره » فراوانی برده و « عطیه » ای! الهی نصیب وی شده است!
وی اضافه کرد: بعد از گزارش این گروه از قضات، امام (ره) دستور عزل آقای موسوی تبریزی را صادر کرد و به آیت الله موسوی اردبیلی ( رییس وقت قوه قضاییه ) دستور دادند که وی را برای همیشه از مسؤولیت قضایی و غیرقضایی کنار بگذارد.

منبع: سایت خبری عارف نیوز

هیچ نظری موجود نیست: