تجاوز 35 سرباز صهیونیست به یک دختر 11 ساله

دوشنبه 11/02/1385
در اقدامی که به بزرگترین رسوایی تاریخ ارتش رژیم صهیونیستی تفسیر شده است، 35 سرباز صهیونیست، به تجاوز به یک دختر 11 ساله متهم شده‌اند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس از بیت المقدس، در این پرونده که بزرگترین رسوایی جنسی ارتش اسرائیل محسوب می‌شود، 35 سرباز ارتش، ‌متهم به تجاوز به دختری 11 ساله هستند که به همراه خانواده‌اش در یک پایگاه نیروی هوایی در جنوب اسرائیل زندگی می‌کرد. در همین حال وکلای مدافع این سربازان مدعی شده‌اند این دختر درباره سن خود به سربازان دروغ گفته است و به انجام این رابطه رضایت داشته است. حتی در صورت صحت این مطلب نیز این سربازان بر اساس قوانین اسرائیل به تجاوز جنسی متهم خواهند شد.
بر اساس جزئیات محدودی که توسط ارتش اسرائیل منتشر شده است، حداقل 17 سرباز نیروی هوایی اسرائیل تا به حال بازجویی شده‌اند و افراد دیگری نیز به زودی بازجویی خواهند شد. به گفته ارتش این دختر به همراه پدر خود که راننده ارتش بود در پایگاه نیروی هوایی زندگی می‌کرد اما پس از این حادثه پایگاه را ترک کرده و اکنون نیز تحت درمان روانشناسی است. برخی از سربازان دخیل در این ماجرا به بازجویان گفته‌اند این دختر مدعی بوده است 16 سال دارد.

منبع: شریف نیوز

هیچ نظری موجود نیست: