فایننشال‌تایمز: اثرگذارترین سرمقاله‌نویس ایران، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه «کیهان»

خبرنگاران بخش سیاست خارجی «فایننشال‌تایمز»، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه «کیهان» را به عنوان تأثیرگذارترین سرمقاله‌نویس ایران معرفی کرده و به او لقب careful (دقیق)داده‌اند.

اعضای این روزنامه اروپایی، علاوه بر این، هر کدام از این سرمقاله‌نویسان را با توجه به شناخت خود از آنان و سلیقه‌های فردی‌شان، لقبی داده‌اند. مثلا اثرگذارترین سرمقاله‌نویس در استرالیا را «آلن جونز» دانسته‌اند و به او لقب «در میانه راه فاشیسم» داده‌اند.

خبرنگاران بخش سیاست خارجی «فایننشال‌تایمز»‌، فهرستی از تأثیرگذارترین سرمقاله‌نویسان در کشورهای گوناگون را انتخاب و منتشر کرده‌اند.
به گزارش سرویس بین‌الملل «بازتاب»، اعضای این روزنامه اروپایی، علاوه بر این، هر کدام از این سرمقاله‌نویسان را با توجه به شناخت خود از آنان و سلیقه‌های فردی‌شان، لقبی داده‌اند. مثلا اثرگذارترین سرمقاله‌نویس در استرالیا را «آلن جونز» دانسته‌اند و به او لقب «در میانه راه فاشیسم» داده‌اند. همین عنوان در روسیه به «میخائیل لئوتیف» رسیده است با لقب «ریشو و ژولیده» و در چین، «هوشولی» با لقب «بانوی رسوایی» به عنوان تأثیرگذارترین سرمقاله‌نویش کشور خود شناخته شده‌اند.
در هندوستان، «تام فریدمن» با لقب «مرد ما» و در ژاپن، «سویشیرو تاوارا» با لقب «رک، اما مبهم»، تأثیرگذارترین سرمقاله‌نویسان کشورشان از سوی این خبرنگاران معرفی شده‌اند.
جالب این که خبرنگاران بخش سیاست خارجی «فایننشال‌تایمز»، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه «کیهان» را به عنوان تأثیرگذارترین سرمقاله‌نویس ایران معرفی کرده و به او لقب careful (دقیق)داده‌اند.



منبع:
بازتاب

هیچ نظری موجود نیست: