سالانه 5/1 میلیون فرزند نامشروع در آمریکا

مطابق آخرین آمارهای مرکز ملی آمار سلامت در ایالات متحده 29 درصد از کودکانی که سال گذشته در ایالات متحده متولد شده اند از مادرانی بدنیا آمده اند که هرگز ازدواج نکرده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی مرکز ملی آمار سلامت در ایالات متحده آمارهای اخیر این مرکز حاکی از آن است که در سال گذشته 1/5 میلیون کودک بدون مشخص بودن پدر آنها از مادرهایی بدنیا آمده اند که هرگز ازدواج نکرده اند.
مطابق آمارهای رسمی این مرکز 24 درصد از این کودکان از دختران زیر 20 سالی که هرگز ازدواج نکرده اند به دنیا آمده اند و 55 درصد آنها از دختران 20-24 ساله و 20 درصد از دختران 25-29 ساله.
شایان ذکر است که میزان تولد موالید نامشروع از مادران هرگز ازدواج نکرده در آمریکا در حدود 7 الی 4 درصد در سال گذشته نسبت به سالهای قبل در میان دختران 24-20 ساله افزایش یافته است.
محققان علوم اجتماعی و فعالان خانواده شیوع این امر را یکی از معضلات جدی جامعه آمریکا می‌دانندکه منجر به فقر، افزایش جرایم خشونت بار، مرگ و میر کودکان و افزایش جرم و جنایت در آمریکا خواهد شد.
علاوه بر این مرکز اتحادیه اروپا هم اعلام کرده است که از هر سه کودک اروپایی یکی نامشروع است و در خارج از قواعد خانواده به وجود می‌آید.

منبع: شریف نیوز

هیچ نظری موجود نیست: